Ogłaszamy wyniki VI edycji konkursu Głośna woda!
Jury konkursowe przyznało nagrody następującym przedsiębiorstwom:
? w kategorii do 30 tys. mieszkańców ? Zakład Usług Wodno-ściekowych Sp. z o.o. w Słubicach ? za promowanie edukacji wodnej jako elementu szeroko rozumianej troski o środowisko, w ciekawy i przystępny sposób;
? w kategorii od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców ? Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki Sp. z o.o. ? za realizację akcji edukacyjnej, przedstawiającej trudny temat odpowiedniego korzystania z sieci kanalizacyjnej, w bardzo przystępny i spójny graficznie sposób;
? w kategorii ponad 100 tys. mieszkańców ? Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu ? za konsekwentne rozwijanie długoterminowych kampanii edukacyjnych oraz inaugurowanie nowych form promocji ekologicznego i zdrowego stylu życia
Redakcja miesięcznika ?Wodociągi-Kanalizacja?, podobnie jak w latach ubiegłych, postanowiła przyznać specjalne wyróżnienie. Trafiło ono na ręce Katowickich Wodociągów S.A., za realizację kampanii ?KRANÓWKA KATOWICKA. Szluknij się z kokotka?. Doceniono przede wszystkim propagowanie regionalnej kultury poprzez hasło kampanii, które można uznać za kwintesencję Górnego Śląska.
Wszyscy zwycięzcy otrzymali zaproszenia do udziału w wybranej konferencji organizowanej przez firmę Abrys w 2020 r. z dziedziny wod-kan. Dla każdego laureata przewidziano dwie wejściówki na wybraną imprezę oraz roczną prenumeratę miesięcznika ?Wodociągi-Kanalizacja?.
Zapraszamy do lektury październikowego wydania miesięcznika ?Wodociągi-Kanalizacja?, w którym opublikujemy podsumowanie tegorocznego konkursu wraz z opisem zwycięskich akcji.